BLUE DOG

Kreatywna metodyka

czyli jak uczymy

Nie wierzymy w naukę wszystkich jedną metodą. Czerpiemy z metodyki to, co najciekawsze, nowoczesne, najbardziej kreatywne i najlepsze dla naszych uczniów.

Nowoczesne nauczanie

Korzystamy z nowoczesnych platform cyfrowych / grywalizacja

Metoda konwersacyjna

Pomagamy naszym uczniom nabrać swobody i płynności w mówieniu

STEAM

Nasi uczniowie uczą się poprzez projekty, eksperymenty, sztukę i rzemiosło

Zanurzanie w języku

Im więcej języka obcego wokół ucznia, tym lepiej

Metoda CLIL

Łączymy inspirujące treści z językiem obcym

PADLETY

Tworzymy własne PADLETY do kursów

Wiemy, że

DZIECI

  • uczą się języka obcego podobnie do języka polskiego, w naturalny sposób
  • najpierw słuchają, poznają, potem naśladują i próbują mówić,
  • należy stworzyć dzieciom środowisko zbliżone do tego, w którym wychowują się ich zagraniczni rówieśnicy, otoczyć dzieci językiem obcym na lekcji i w domu
  • dzieci najszybciej uczą się języka, gdy są w nim zanurzone, dlatego na naszych lekcjach porozumiewamy się przede wszystkim w języku obcym
  • im wcześniej zacznie się naukę języka obcego, tym większe szanse na osiągnięcie wysokiego poziomu opanowania języka w późniejszym wieku
  • dzieci, które wcześnie uczą się języka mają bardzo dobrą wymowę i nie mają bariery językowej w komunikacji
  • dzieci uczą się przez zabawę
  • tylko atrakcyjne ćwiczenia zaangażują dziecko do pracy
  • dzieci są różne, dlatego zadania na naszych lekcjach są tak planowane, aby oddziaływały na różne zmysły
  • dzieci uwielbiają muzykę, piosenki i rymowanki
  • dzieci nie powinny być cały czas poprawiane, ale zachęcane do słuchania i używania języka jak najczęściej

MŁODZIEŻ

  • nie lubi się nudzić
  • urozmaicanie lekcji wpływa na koncentrację i zainteresowanie
  • młodzi ludzie nie uczą się, gdy muszą, ale gdy sami tego chcą
  • traktują języki obce jako narzędzie do poznawania świata, do rozwijania pasji
  • lubią uczyć się gramatyki w nowoczesny, niestandardowy sposób z użyciem nowoczesnych technologii, poprzez materiały audio-video, interaktywne gry i nie tylko

MŁODZIEŻ

DOROŚLI

  • są zabiegani, potrzebują skutecznej nauki i dobrze zagospodarowanego czasu
  • mają jasno wytyczone cele
  • osoby dorosłe potrzebują zanurzenia w języku, aby wyzbyć się przyzwyczajeń językowych i zacząć używać język obcy w sposób naturalny
  • potrzebują otworzyć się na nowe metody uczenia się
  • dorośli czasem czują się niepewnie w roli uczniów, dlatego potrzebują przyjaznej atmosfery i humoru na zajęciach
  • potrzebują przykładów i wizualizacji, które pomagają w procesie zapamiętywania
Skip to content