Nie wierzymy w naukę wszystkichjedną metodą. Czerpiemy z metodyki to, co najciekawsze, nowoczesne, najbardziej kreatywne i najlepsze dla naszych uczniów.
Nowoczesne nauczanie
Korzystamy z nowoczesnych platform cyfrowych / grywalizacja
Metoda konwersacyjna
Pomagamy naszym uczniom nabrać swobody i płynności w mówieniu
STEAM
Nasi uczniowie uczą się poprzez projekty, eksperymenty, sztukę i rzemiosło
Zanurzanie w języku
Im więcej języka obcego wokół ucznia, tym lepiej
Metoda CLIL
Łączymy inspirujące treści z językiem obcym
PADLETY
Tworzymy własne PADLETY do kursów
Wiemy, że
DZIECI
uczą się języka obcego podobnie do języka polskiego, w naturalny sposób
najpierw słuchają, poznają, potem naśladują i próbują mówić,
należy stworzyć dzieciom środowisko zbliżone do tego, w którym wychowują się ich zagraniczni rówieśnicy, otoczyć dzieci językiem obcym na lekcji i w domu
dzieci najszybciej uczą się języka, gdy są w nim zanurzone, dlatego na naszych lekcjach porozumiewamy się przede wszystkim w języku obcym
im wcześniej zacznie się naukę języka obcego, tym większe szanse na osiągnięcie wysokiego poziomu opanowania języka w późniejszym wieku
dzieci, które wcześnie uczą się języka mają bardzo dobrą wymowę i nie mają bariery językowej w komunikacji
dzieci uczą się przez zabawę
tylko atrakcyjne ćwiczenia zaangażują dziecko do pracy
dzieci są różne, dlatego zadania na naszych lekcjach są tak planowane, aby oddziaływały na różne zmysły
dzieci uwielbiają muzykę, piosenki i rymowanki
dzieci nie powinny być cały czas poprawiane, ale zachęcane do słuchania i używania języka jak najczęściej
MŁODZIEŻ
nie lubi się nudzić
urozmaicanie lekcji wpływa na koncentrację i zainteresowanie
młodzi ludzie nie uczą się, gdy muszą, ale gdy sami tego chcą
traktują języki obce jako narzędzie do poznawania świata, do rozwijania pasji
lubią uczyć się gramatyki w nowoczesny, niestandardowy sposób z użyciem nowoczesnych technologii, poprzez materiały audio-video, interaktywne gry i nie tylko
MŁODZIEŻ
DOROŚLI
są zabiegani, potrzebują skutecznej nauki i dobrze zagospodarowanego czasu
mają jasno wytyczone cele
osoby dorosłe potrzebują zanurzenia w języku, aby wyzbyć się przyzwyczajeń językowych i zacząć używać język obcy w sposób naturalny
potrzebują otworzyć się na nowe metody uczenia się
dorośli czasem czują się niepewnie w roli uczniów, dlatego potrzebują przyjaznej atmosfery i humoru na zajęciach
potrzebują przykładów i wizualizacji, które pomagają w procesie zapamiętywania